130316

Idag är det lördag och ledigt från skolan. Men då ger jag mig iväg till Skultorp (via Mariestad och hämtar upp Sara och Amanda, som går samma floristutbildning som jag. Så kul att lära känna nya härliga människor !). Gustafssons/Gus Design i Skultorp har en gäst, Ingela Wall,som ska prata om inköp och visa oss diverse blomsterarrangemang och buketter. 
Vilken kreativitet vi fick skåda! Det var mycket inspirerande att höra och framför allt att se det hon gjorde. Det var mycket Wow!=)
Jag försökte ta kort under tiden som Ingela arbetade, men det gick så fort så det var svårt att få skärpa i bilderna. Men ser det inte härligt ut så säg!
 
Efteråt tog jag några fler bilder på allt fint som Ingela hade skapat. 
 
Innan vi åkte hemåt tog vi en titt i kylrummet..... se på denna blomsterprakt!!!=)
WOW!!!=)  Kan man nånsin tröttna på detta...?...tror inte det va!!!;-) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theroses.blogg.se

En blogg om min floristutbildning och akvarellmålning.

RSS 2.0