131120

Droppformad brudbukett stod på schemat idag. Inte helt lätt, men kul. Jag blev lite nöjd med mig själv idag faktiskt.
Detta ska man tänka på:
 
 
Här börjar den ta form:
 
 
 
Tada, så var den färdig... framifrån....
 
...och lite från sidan....
 
...och från brudens håll.
 
Efter bedömning av läraren, som tyckte den var bra, så plockade jag isär den....
 
Och började på min andra bukett för dagen....
 
...med samma rosor (Heaven) men med lite annat grönt....och då blev den såhär: 
 
 
Det är viktigt att den blir fin även bakifrån och under.
 
 
 
 
Tjohooo vad roligt detta var=)  Någon som ska gifta sig..... Jag gör buketten vet ni;-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theroses.blogg.se

En blogg om min floristutbildning och akvarellmålning.

RSS 2.0