131118

Idag ska jag åka till skolan. Det var ett tag sen jag var där eftersom jag har varit på praktiken.  Nu är det bara 4 veckor kvar på utbildningen. Så nu gäller det att snappa upp  så mycket som möjligt inför Examensveckan v.50.
Det ska bli spännande att få betyg faktiskt. Men det viktigaste av allt är att jag har fått uppleva detta året på Sötåsen med allt vad det innebär=)  Stefan och jag bestämde att jag skulle få detta året i "present" efter allt jobbigt vi varit med om. Och jag kan säga att det var bland  den bästa present jag kunde få=) Jag har lärt mig massor. Fått nya Härliga vänner. Umgåtts med blommor som är sååå underbart! Varit på intressanta och lärorika praktikplatser mm.mm..... Så om jag inte får ett toppenbetyg så är jag sååå Nöjd med upplevelserna jag har fått under året.
Men det finns ju såklart en händelse som toppar allt... och det är att jag har blivit mormor till Moa=) Älskade Moa!
Mitt Hjärta
Mitt Hjärta
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Inte får toppenbetyg? Vad pratar du om? Du får självklart toppenbetyg - det vet jag! Kramar

2013-11-18 @ 12:44:17
Anne-Lie

Jag gläds med dig!!!!

2013-11-18 @ 13:05:58
URL: http://www.skaparrgladje.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theroses.blogg.se

En blogg om min floristutbildning och akvarellmålning.

RSS 2.0