131123

Formal linjär stilart. Vad är det? Ja, det kan man undra. Det har vi tränat på några dagar i skolan. Detta ska man tänka på när man gör ett "lessismorebinderi".  Jaa, jag fattar. Låter hur enkelt och tydligt som helst... men så när jag ska göra det irl det är då det blir problem. Jag får fram konstrasterna, men det vill inte bli fint. Vilket i och för sig inte är helt nödvändigt i denna stilart, men jag vill att det ska va fint och tilltalande. 
 
Här är några försök iaf.
 
 
Efter lunchrasten i torsdags så hade min krans plötsligt förvandlats till Much is more....alldeles av sig själv eller..........
Jag hade en starkt misstänkt omedelbart. Sandra!!!...vad har du gjort???
 
När Maria (vår lärare) kom in sa jag att jag äntligen fattat hur man skulle göra... jag trodde hon skulle börja gråta när hon fick se "mitt" mästerverk.
 
Sandra, du äla för go du=) Hur ska jag klara mig utan dig när skolan är slut?=(
 
 
 
 
 
 
Jag avslutar detta inlägg med en lite mer dekorativ stilart.Fresia,Ros och Orkidé.
 
 


Kommentarer
Sandra

Du är för go! :)

2013-11-24 @ 16:34:23
URL: http://blommandebroo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theroses.blogg.se

En blogg om min floristutbildning och akvarellmålning.

RSS 2.0