130813

Då har jag gjort min första riktiga brudbukett. Det var lite svårt för jag var så nervös. På skolan går det ganska enkelt ändå när det inte är någon som ska ha den. Och så kan man ju alltid göra om och försöka igen. Men nu gällde det att den blev bra eftersom någon verkligen skulle ha den på riktigt. Bruden ville ha en liten rundbunden bukett av röda rosor och brudslöja med lite grönt i. Brudparet skulle åka motorcykel till bryggan där de skulle vigas.  Så här blev den:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här lämnar jag över den till brudgummen. Han tyckte den var jättefin...vilken tur...puh...
 
Uppdraget slutfört=).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anette

Snyggt jobbat!

2013-08-14 @ 09:18:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theroses.blogg.se

En blogg om min floristutbildning och akvarellmålning.

RSS 2.0