Utställning i Bergskyrkan, Laxå 150307

Då var utställningen i Bergskyrkan avklarad. Det blev en bra utställning med många besökare. Vi hade chips-och cider-mingel till vernissagen. Jag fick många fina kommentarer om mina akvareller. Jag pratade också en stund om mitt målande bl.a. och spelade lite musik. Det blev också mycket uppskattat, Kvällen avslutades med fina mackor och te/kaffe, och mera mingel. Jag hade jätteroligt!
Stefan tog några bilder. här kommer de:
 
Självklart hade jag med mina akvarellvykort också.
Det var allt för denna gång.  " Ses" snart igen =)
 
 


Kommentarer
Anonym

Älskar dig syrran. Du är grym👍

2015-03-10 @ 21:54:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theroses.blogg.se

En blogg om min floristutbildning och akvarellmålning.

RSS 2.0