130409

Idag kom det en "hollandsbil"... alltså en bil full med blommor av alla de slag. Jag var inne och kikade. Det är Fantastiskt att se alla dessa blommor.... tyvärr glömde jag kameran i butiken, så jag får ta kort en annan gång där.
Maria köpte en hel del blommor som jag fick hjälpa till att snitta och sätta i vatten.
Maria har lärt mig att göra reden på ett lite annorlunda sätt än vi gjort i skolan... Kul att få lära sig nytt!

 
Sedan visade hon mig hur jag man gör ett transparent arrangemang i detta rede. Jag gjorde ett par stycken.
 
Jag är sååå nöjd med dagen!  En aning trött i kroppen bara... men det är det så värt=)   Hörs imorgon igen;-)
 


Kommentarer
Sara

Ååh vad fint! Vad duktig du är!

2013-04-10 @ 20:56:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theroses.blogg.se

En blogg om min floristutbildning och akvarellmålning.

RSS 2.0